Har din virksomhed Documentum?

Er du faret vild i rod af dokumenter, der få bestået omkring din virksomhed, aldrig at vide, hvad den nyeste version er og hvilken en du skal arbejde på uden at bekymre sig, hvis en anden har allerede gjort de samme udgaver at du gør? Måske har du hørt om samarbejde softwareløsninger såsom Documentum at hjælpe din virksomhed med at administrere sine dokumenter, der er gået rundt. Documentum er en meget god løsning på dette problem men er det den eneste? I denne artikel vil du blive præsenteret med nogle grundlæggende oplysninger om forskelle i samarbejde software fra Documentum og NextPage.

Hvad er samarbejde software?

Samarbejde software giver mulighed for erhvervsfolk til at arbejde direkte med andre erhvervsfolk ved at tillade dem at arbejde sammen om at skabe forretningsdokumenter, præsentationer og budgetter. De fleste samarbejde software er centraliseret. Dette giver mulighed for erhvervsfolk til at arbejde på de samme dokumenter på samme tid fra forskellige steder. Nogle centraliseret samarbejde softwareløsninger omfatter Groove netværk, Microsoft SharePoint, Documentum og Filenet.

Hvorfor bruge Documentum?

Der er et par fordele ved at bruge centraliseret samarbejde software sÃ¥som Documentum. Vigtigste fordel er, at de arbejder meget godt for gruppesamarbejde. Documentum’s software holder alle filer, projekter og data i en centraliseret placering, at alle, der arbejder pÃ¥ projektet kan fÃ¥ adgang til. Dette tillader dem at gennemgÃ¥ og opdatere det samme dokument, som alle andre har brugt, som hovedsageligt holder alle arbejder pÃ¥ samme side.

Er der nogen ulemper til Documentum?

Mens samarbejde softwareløsning leveret af Documentum er meget nyttigt og gavnligt, er der et par ulemper at bruge den. Største ulempe er, at Documentum’s software kræver brug af en IT-infrastruktur. En anden potentiel ulempe er, at det kræver en omfattende mængde af installationstiden. Dette kan være en stor ulempe at de erhvervsfolk, der er altid travlt og pÃ¥ farten.

Andre samarbejde software muligheder derude også kræve, at alle, du arbejder med at have den samme software for at dele oplysninger. Alle disse ulemper til centraliseret samarbejde software kan være meget dyrt og besværligt.

Hvad ellers vil arbejde for min virksomhed?

NextPage giver en alternativ løsning til centraliseret samarbejde software. NextPage 1.5 samarbejde Software sporer dokumenter med Digital tråd teknologi. Sige for eksempel, at du arbejder på din virksomheds budget. Du skal sørge for at din fakta og tal er korrekte, så du sende regnearket til flere af dine kollegaer til gennemsyn. De ser over regnearket og foretage de nødvendige ændringer. De derefter returnere deres regneark version dig og med NextPage 1,5, du simpelthen flette dokumentversioner sammen til én. NextPage 1.5 kan du se alt dette visuelt via en grafisk Versionshistorik. Med de grafiske Versionshistorik, ville du altid vide hvor de forskellige versioner af regnearket gemmes, har foretaget hvilke ændringer, der har gennemgået dit regneark, hvornår revisionerne blev foretaget, og hvordan revisionerne passer sammen. NextPage gør det nemt at se hvor dokumentet har været og hvad revisioner har gjort, at fjerne forvirringen om hvem der gjorde hvad og hvornår det skete.

Hvilke fordele har NextPage?

De store fordele ved at bruge Nextpages samarbejde software omfatter følgende:

Behøver ikke en centraliseret server

Behøver ikke en IT-infrastruktur

Installation kan ske i løbet af få minutter

Vil arbejde med medarbejdere, der ikke er NextPage abonnenter

Løser dokument management problemer hvor de stammer

Hvis din virksomhed er vild i rod af dokumenter, så du kan drage stor nytte ved at gennemføre et samarbejde softwareløsning. Løsninger fra Documentum eller NextPage vil forbedre din samlede organisation og produktivitet. I denne artikel har jeg fik bolden op for dig. Alt du skal gøre nu er at se, hvilken løsning der bedst passer din virksomhed. Så komme derud og får din virksomhed dokumenter organiseret!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *